Netpanel hírek

Összes Híreink Netpanel kutatási eredmény
Netpanel kutatási eredmény Házhoz jön a McDonald’s – Szeretnénk?

Felröppent a hír, hogy a McDonald’s hazánkban is bevezeti a házhozszállítást, a McDelivery-t, ami minden második embernek tetszik is – derül ki a Netpanel felméréséből.

Netpanel kutatási eredmény Hogyan fotózunk okostelefonunkkal?

Jobban szeretünk fotózni, minthogy minket fotózzanak – derül ki a Netpanel legújabb kutatásából. A fiatalabb korosztály sokkal gyakrabban készít képeket okostelefonnal, mint az idősebb korosztály, a huszonévesek egynegyede szinte minden nap fotóz valamit telefonjával.

Netpanel kutatási eredmény Még mindig divat a locsolkodás

A magyarok inkább családi, mint vallási ünnepként gondolnak a húsvétra – derül ki a Netpanelen végzett friss felméréséből. A hagyományok, szokások azonban ma is élnek: egyre népszerűbb a tojásfestés, és a locsolkodás sem megy ki a divatból.

Híreink Kérdőív filmekről és sorozatokról

Ha szereted a filmeket vagy a sorozatokat, akkor töltsd ki 2 perces kérdőívünket.

Híreink Húsvéti kérdőív nyereménysorsolással

Töltsd ki húsvéti kérdőívünket mindössze 2 perc alatt és vegyél részt nyereménysorsolásunkon, vagy gyűjtsd a pontokat garantált vásárlási utalványért.

Negyedéves nyereménysorsolás

Véget ért az első negyedév, április 1-én meg is tartottuk az idei első nyereménysorsolást, amelyen ezúttal is értékes ajándékok találtak gazdára.

Netpanel kutatási eredmény Nőnap – Amikor minden nőnek jár legalább egy szál virág

A nők többsége kedveli a nőnapot, és ebben a férfiak is partnerek, ugyanis a többségük figyelmet fordít ezen a napon arra, hogy a hölgyek számára kedveskedjen – derül ki abból a felmérésből, amit Netpanelen végeztünk.

Netpanel kutatási eredmény Új év, új élet? Infografika az újévi fogadalmakról

Bár a szakértők szerint a január nem éppen a legalkalmasabb időszak arra, hogy változtassunk szokásainkon, mégis sokan vannak, akik az évkezdetet jó alkalomnak tartják arra, hogy "új életet" kezdjenek.

Netpanel kutatási eredmény Internetről a fa alá

Míg korábban a könyv volt a karácsonyi online vásárlás slágerterméke, addig ma már egyértelműen a műszaki cikkek viszik a prímet.

Netpanel kutatási eredmény Melyik a legnépszerűbb hazai fesztivál?

A 40 évesnél fiatalabb magyar felnőttek 18 százaléka idén is részt vesz (vagy vett) valamilyen könnyűzenei fesztiválon. Lássuk, melyek a legnépszerűbbek!

Netpanel kutatási eredmény Videót a bírónak?

Sok dologról emlékezetes maradhat számunkra az idei oroszországi foci világbajnokság – legyen az a németek vagy a spanyolok idő előtti búcsúja, az angolok meglepően jó szereplése, a fáradhatatlan horvátok tizenegyespárbajai, vagy épp a Neymart kifigurázó mémek – de ami egészen biztosan bekerül majd a krónikákba, az az, hogy az idei vb-n alkalmazták először a videóbírót, rengeteg vitát kiváltva ezzel.

Netpanel kutatási eredmény Megint a németek? | Kutatás a foci vb-vel kapcsolatos várakozásokról

Ahogy 4 éve, most is több ezren töltötték ki kérdőívünket arról, kinek szurkolnak, kik az esélyesek. Mutatjuk az eredményeket.

Netpanel kutatási eredmény Eurovíziós esélyeink – a magyar közönség szerint

Az AWS zenekar „Viszlát nyár!” című dala nyerte meg a magyarországi válogatót, így ez a nóta képviseli hazánkat a májusi Eurovíziós Dalfesztiválon. De vajon mit gondolnak a magyarok erről a dalról? Mennyire tetszik nekik, és milyen esélyt adnak neki a lisszaboni megmérettetésen?

Netpanel kutatási eredmény Testről és Lélekről: Megérdemelte volna az Oscart?

2016 és 2017 után idén nem nyert magyar film Oscar-díjat, noha – az NRC friss felmérése szerint – a legjobb idegen nyelvű film kategóriában jelölt „Testről és lélekről” a magyar nézők többsége szerint megérdemelte volna a legrangosabb elismerést. A magyarok többsége követte az idei Oscarral kapcsolatos híreket – igaz, ebben közrejátszott az is, hogy ismét számolhattunk magyar eséllyel.l

Netpanel kutatási eredmény Hányan bérelnének bútort az IKEA-tól?

Év elején olvashattuk a hírt, hogy az IKEA tervei közt szerepel a bútorok bérlésének bevezetése, ami az újrahasznosítás lehetőségével egyrészt illeszkedik a vállalat fenntarthatósági törekvéseihez, másrészt alternatívát kínál azoknak, akik rövid távra rendezkednek be otthonukban: albérletben élnek, vagy néhány éven belül lakáscserén gondolkodnak.

Netpanel kutatási eredmény Valentin nap 2018. – Infografika

A párkapcsolatban élők 21 százaléka mindig, 35 százaléka pedig esetenként megünnepli a Valentin-napot, és minden harmadik ember – különösen a hölgyek – számára fontos, hogy párja felköszöntse őt február 14-én.

Netpanel kutatási eredmény Bitcoin-láz | Vennénk bitcoint?

A magyar internetezők többsége – 63 százaléka – hallott már a legismertebb kriptovalutáról. Ez persze nem jelenti azt, hogy közel 3,5 millió magyar tökéletesen tájékozott lenne a témában, sőt!