Páros mozijegyeket sorsoltunk

2015-01-08

Ezúton is köszönjük a résztvevők segítségét, és gratulálunk a nyerteseknek, akiket e-mailen is értesítünk!

Páros mozijegyet nyert:

Bándi Brigitta

 

Fehér Hajnalka

Budapest

Ferenci Anna

Budapest

Garai Márta

Nyíregyháza

Gyöngy Evelin

Budapest

Hallgat Ádám

Gyöngyöshalász

Hudák Emese

 

Kovács Anikó

 

Kovács Attila

Békéscsaba

Lovas Marianna

Leányvár

Luspai Veronika

Szeged

Németh Attila

Miskolc

Ollé-Bártfai Márta

 

Széchenyi Sylwia

Budapest

Vékony Csaba

Kerepes

Szólj hozzá!

Nézd meg, miket nyerhetsz!

150 000 Ft értékű Alza online vásárlási utalvány TE DÖNTÖD EL, MIT VÁSÁROLSZ!

Kapcsolódó sorsolás: 2021 3. negyedéves sorsolás

150 000 Ft értékű Butlers online vásárlási utalvány TE DÖNTÖD EL, MIT VÁSÁROLSZ!

Kapcsolódó sorsolás: 2021 3. negyedéves sorsolás

150 000 Ft értékű Media Markt online vásárlási utalvány TE DÖNTÖD EL, MIT VÁSÁROLSZ!

Kapcsolódó sorsolás: 2021 3. negyedéves sorsolás

50 000 Ft értékű Decathlon online vásárlási utalvány TE DÖNTÖD EL, MIT VÁSÁROLSZ!

Kapcsolódó sorsolás: 2021 3. negyedéves sorsolás

50 000 Ft értékű Jysk online vásárlási utalvány TE DÖNTÖD EL, MIT VÁSÁROLSZ!

Kapcsolódó sorsolás: 2021 3. negyedéves sorsolás

50 000 Ft értékű Emag online vásárlási utalvány TE DÖNTÖD EL, MIT VÁSÁROLSZ!

Kapcsolódó sorsolás: 2021 3. negyedéves sorsolás

5 000 Ft értékű Alza online vásárlási utalvány TE DÖNTÖD EL, MIT VÁSÁROLSZ!

Kapcsolódó sorsolás: 2021 3. negyedéves sorsolás

5 000 Ft értékű Bookline online vásárlási utalvány TE DÖNTÖD EL, MIT VÁSÁROLSZ!

Kapcsolódó sorsolás: 2021 3. negyedéves sorsolás

5 000 Ft értékű Wolt online vásárlási utalvány TE DÖNTÖD EL, MIT VÁSÁROLSZ!

Kapcsolódó sorsolás: 2021 3. negyedéves sorsolás

Friss híreink

Tudnánk zene nélkül élni?

A 18-65 éves magyar lakosságnak csupán 5 százalékára igaz, hogy sosem hallgat zenét. Na de mit és hogyan hallgat a 95 százalék?

 

Házasságpártiak a fiatalok?

Tízből kilenc fiatal el tudja képzelni, hogy élete hátralevő részét ugyanazzal az emberrel élje le – derül ki a Netpanel kutatásából, amely a 18-35 éves magyar lakosság megkérdezésével készült.