Női témákkal kapcsolatos kutatás - Nyereménysorsolás

2014-04-04

Ezúton is köszönjük a résztvevők segítségét, és gratulálunk a nyerteseknek, akiket e-mailen is értesítünk!

5 000 Ft értékű szépségápolási csomagot nyert:

Bordásné Kutasi Tímea

Nyírgelse

Diószegi Beatrix

Kazincbarcika

Huber-Wolf Annamária

Nagykovácsi

Jakab Jánosné

Csanádpalota

Jánosi Éva

Tokod

Magashegyi Emőke

Zsámbék

Molnárné Bella Veronika

Pápadereske

Storcz Emese

Gödöllő

Tóth Edit

Kunpeszér

Tóth Gyuláné

Budapest

Urbin Fruzsina

Téglás

Szólj hozzá!

Nézd meg, miket nyerhetsz!

150 000 Ft értékű Alza online vásárlási utalvány TE DÖNTÖD EL, MIT VÁSÁROLSZ!

Kapcsolódó sorsolás: 2021 3. negyedéves sorsolás

150 000 Ft értékű Butlers online vásárlási utalvány TE DÖNTÖD EL, MIT VÁSÁROLSZ!

Kapcsolódó sorsolás: 2021 3. negyedéves sorsolás

150 000 Ft értékű Media Markt online vásárlási utalvány TE DÖNTÖD EL, MIT VÁSÁROLSZ!

Kapcsolódó sorsolás: 2021 3. negyedéves sorsolás

50 000 Ft értékű Decathlon online vásárlási utalvány TE DÖNTÖD EL, MIT VÁSÁROLSZ!

Kapcsolódó sorsolás: 2021 3. negyedéves sorsolás

50 000 Ft értékű Jysk online vásárlási utalvány TE DÖNTÖD EL, MIT VÁSÁROLSZ!

Kapcsolódó sorsolás: 2021 3. negyedéves sorsolás

50 000 Ft értékű Emag online vásárlási utalvány TE DÖNTÖD EL, MIT VÁSÁROLSZ!

Kapcsolódó sorsolás: 2021 3. negyedéves sorsolás

5 000 Ft értékű Alza online vásárlási utalvány TE DÖNTÖD EL, MIT VÁSÁROLSZ!

Kapcsolódó sorsolás: 2021 3. negyedéves sorsolás

5 000 Ft értékű Bookline online vásárlási utalvány TE DÖNTÖD EL, MIT VÁSÁROLSZ!

Kapcsolódó sorsolás: 2021 3. negyedéves sorsolás

5 000 Ft értékű Wolt online vásárlási utalvány TE DÖNTÖD EL, MIT VÁSÁROLSZ!

Kapcsolódó sorsolás: 2021 3. negyedéves sorsolás

Friss híreink

Tudnánk zene nélkül élni?

A 18-65 éves magyar lakosságnak csupán 5 százalékára igaz, hogy sosem hallgat zenét. Na de mit és hogyan hallgat a 95 százalék?

 

Házasságpártiak a fiatalok?

Tízből kilenc fiatal el tudja képzelni, hogy élete hátralevő részét ugyanazzal az emberrel élje le – derül ki a Netpanel kutatásából, amely a 18-35 éves magyar lakosság megkérdezésével készült.